« Anterior Següent »

Comunicat  C.H Bordils

Comunicat C.H Bordils

10/06/2019

Comunicat C.H Bordils  nou director esportiu  i entrenador de Divisió Honor Plata

El Club Handbol Bordils us anuncia el fitxatge del Sr. Carles Ramonet Costa (Figueres - 1973) com a nou director esportiu del club.

Llicenciat en Educació Física i Esport (INEFC) per la UB (mestratge d’handbol i especialitat en gestió esportiva) i postgrau en direcció i gestió d’instal·lacions esportives, piscines i zones d’aigua (UAB). Actualment exerceix de cap del Servei d’Esports de la Diputació de Girona i la seva trajectòria professional també ha estat sempre lligada a l’àmbit de la gestió esportiva.

Soci fundador i director esportiu del CH Esplais de Castelló d’Empúries. A nivell esportiu ha estat ex-jugador d'handbol a diferents categories de Girona i Barcelona, i entrenador de diversos clubs gironins, entre el quals hi ha el segon equip sènior del club.

També us anuncia el fitxatge del Sr. Pau Campos Suñén (La Bisbal d’Empordà - 1976) com a nou entrenador de l'equip de Divisió d'Honor Plata (DHP) d'handbol.

Llicenciat en Educació Física i Esport (INEFC) per la UB, i professor de l’assignatura d’esports col·lectius II: handbol a 3r de CAFE (Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport) de l’EUSES a la Universitat de Girona.

La seva trajectòria professional, a banda de l’ensenyament secundari i universitari, a nivell esportiu, ha anat lligada als equips de base i sènior del nostre club, al FC Barcelona, i a la de diverses categories de les seleccions catalanes d’handbol.

Amb clubs i seleccions ha aconseguit nombrosos èxits esportius guanyant campionats de clubs i seleccions, tant a nivell català com estatal.

Des de finals del 2018 ha treballat a la Federació Catalana d’Handbol com director tècnic. També fou entrenador de CSM Bucarest de Romania durant part de la temporada 2017-2018.

« Anterior Següent »