Següent »

Comunicat de la  junta directiva

Comunicat de la junta directiva

02/05/2020

Comunicat:

Bordils , 2 de Maig de 2020

Benvolgudes i benvolguts

L'evolució de la  pandèmia del Coronavirus ens ha portat  a una situació  que mai   ens hauríem  imaginat  i ha capgirat  totalment  totes les  activitats   que realitzem  habitualment, entre elles ,la pràctica de l'esport.

El passat cap de setmana  les federacions  varen anunciar la finalització  de les competicions  d'aquesta  temporada. Donades les circumstàncies, des del CLUB HANDBOL BORDILS donem  ja per  finalitzada la temporada 2019-2020.

La Finalització  sobtada   de les competicions  ha deixat a esportistes socis,simpatitzants i públic  en  general  amb la  incertesa de com hauria acabat la temporada  amb tots els  partits  disputats. Cada equip  tenia   les seves expectatives i les ganes  de lluitar per  aconseguir  els objectius  marcats. Això  no ha estat possible ,però  us animen a seguir amb la  mateixa  energia  i a continuar  treballant i aportant  el suport necessari per començar  la temporada vinent  de la millor   forma  possible.

Desconeixem  com ens afectarà  i quins  canvis implicarà  la "nova realitat"   post COVID-19 a  nivell  esportiu  i de club,  però  de ben segur  que caldrà  realitzar  canvis organitzatius, comptem  amb la  vostra  implicació  i col·laboració per  fer-ho possible i minimitzar el risc de contagis.

Volem aprofitar per  agrair el vostre suport  i desitgem  poder-nos  retrobar la propera  temporada  per tornar a gaudir de  partits  d'handbol de PLATA ,de Voleibol  de 1a Nacional i de molts partits que és disputaran   de la resta d'equips  de Voleibol i Handbol.

Cuideu-vos molt  ¡¡

La Junta   Club Handbol Bordils