« Anterior Següent »

26/08/2020

Comunicat:

A l’atenció de socis i sòcies del Club Handbol Bordils

Informar-vos que l’assemblea ordinària de socis del Club Handbol Bordils prevista per inicis de setembre es veu afectada per les noves mesures de seguretat amb la prohibició de reunions de més de deu persones. Per aquest motiu queda posposada fins que les condicions sanitàries i la normativa vigent ho permetin.

Us informen que el Club disposa d’una nova via de comunicació mitjançant WhatApp d’empresa vinculat al telèfon dels pavelló 972 49 05 65 Per contactar i rebre informació del Club, cal que ens envieu un missatge amb el nom del soci o sòcia. També podeu contactar per correu electrònic handbolbordils@gmail.com

Com ja sabeu, la pandèmia per COVID-19 està afectant el normal desenvolupament de la temporada esportiva. Hem començat a treballar seguint les indicacions marcades per les federacions i les autoritats sanitàries, conscients de l’impacte que l’evolució dels contagis pot ocasionar

Rebeu una cordial salutació

Junta Directiva Club Handbol Bordils